Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik voorkomen dat steeds de borstelkoppen van de electrische tandenborstel omvallen?

Ik gebruik samen met de rest van het gezin 1 electrische tandenborstel, met allemaal een eigen borstelkop. Deze staan nu in het kastje en heel regelmatig vallen ze om.
Ze zijn te klein om in het tandenborstelbekertje te bewaren. Hoe kan ik ze handig bewaren zonder dat ze steeds omvallen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

een soort pennenbakje past wel goed.
wij hebben zon pennenbakje waar 8 gaatjes naast elkaar zitten waar een pen in past. zo krijg je niet dat ze tegen elkaar aanvallen of omvallen.
(Lees meer...)
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Vind een stevig maar snijbaar materiaal waar je gaten in kan snijden die dezelfde omtrek hebben als de koppen.
Bijvoorbeeld piepschuim, of dat groene spul om kerststukken mee te maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je zegt 'borstelkop', vermoed ik dat je een Philips Sonicare hebt. Daar hebben ze houders voor de borstelkopjes voor:
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
AWM
14 jaar geleden
Bij ons thuis heeft iedereen zijn eigen toilettasje in de kast waarin dus ook zijn/haar borstelkopje in zit. De tandenborstel zelf staat naast het fonteintje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien heb je toevallig zo`n kruidenpotje waar 3 of 4 verschillende kruiden in zitten? Dekseltje eraf halen en het bakje schoonmaken. Heeft precies een goede hoogte,
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook een goed idee! Houdt ik zeker in mijn gedachten, bedankt! +1
Een blokje of een balkje van hout. Vervolgens op de door gewenste afstand gaatjes boren. Voor nette afwerking eerst gaten boren met de gewenste dikte en diepte, vervolgens 'n iets grotere boortje gebruiken en ca 0,5 cm. in de gaatjes inboren. Hierdoor vergemakkelijk je het insteken. Suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding