In met grond of zand gevulde emmers. Per poot heb je dus een gevulde emmer nodig, diep genoeg om de haring in vast te kunnen steken.
Amadea
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
In een emmer haringen dat is los zand daar blijft geen haring in staan.
Amadea
10 jaar geleden
Geen los zand, natuurlijk, maar zandgrond. Daar blijven haringen zeker wel goed in vastzitten.
ronron1212
10 jaar geleden
Dat is en blijf op dat moment los zand. het is namelijk geen natuurlijke grond laag maar een in emmers gestorte laag.
ronron1212
10 jaar geleden
Jou oplossing kan alleen werken als je de touwen aan de hengsel vast maakt als de hengsels sterk genog zijn dan heb je in elk geval gewicht aan de touwen.
Ik heb dat ooit gedaan met een vierkant metalen plaat waar in de midden een bout naar boven uit zat waar de buis over past. Die plaat heb ik vast gezet door 4 gaten te boren per voetplaat en vast e zetten met oogvijzen.
Aan die oogvijzen kan u alles vastmaken wat u maar wilt.
Steviger dan kan u niet bedenken, mijn tent is nooit gaan vliegen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gaatjes in het balkon is waarschijnlijk geen optie.

Dan grindtegels, of andere zware tegels:
gaatjes erin, pluggen en dan ogen of schroeven.

Eventueel 2 tegel op elkaar vastmaken voor meer gewicht.