Hoe stel ik mijn voordeur.

Mijn voordeur sluit niet goed, waar moet ik in het scharnier aan draaien om hem te stellen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

De deur kan omhoog getild worden, en dan kan het scharnier in de deur er verder in of uit gedraaid worden, en als je het bovenste scharnier er verder in draait gaat de deur meer naar het scharnier toe staan aan de bovenkant en aan de onderkant kan het zelfde worden uitgevoerd totdat de deur goed zit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt door de deur moest opgetild worden om gesteld te kunnen worden.

Andere antwoorden (2)

Die 2 gekartelde ringen kunnen draaien om de hoogte te regelen maar het is niet zeker dat dit de reden is van het slecht sluiten.
Ook aan het slot zelf kan geregeld worden om die beter te laten sluiten.
Maak daar eventueel een foto van.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Valt weinig aan te stellen denk ik,het zijn geen keukendeurtjes,daar zitten speciale scharnieren aan.
Is je deur niet krom.?
burgos