Is er in brabent een winkel waar je plaatmateriaal per vierkante meter kunt kopen?

het zou dan gaan om MDF noten gefineerd van 19 mm dik

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als het je om precies de afmeting gaat dat zul je moeten vragen in speciaalzaken. Houthandel Jongeneel in Eindhoven is zo'n zaak. En de 2e link verwijst naar allerlei houthandels in Eindhoven. Maar meestal zal de afmeting veel groter zijn en moet je het toch op maat laten zagen en dat kan overal: Praxis, Karwei, Gamma, Formido en nog andere. Zo terug te vinden in de Gouden Gids.
11 jaar geleden
burgos
11 jaar geleden
Bouw markten hebben geen noten hoor,dan moet je echt naar een houthandel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De vraag is naar noten gefineerd.......
dus niet notenhout.
Dit antwoord krijgt een dikke plus+