Wat zijn de ervaringen met het laten spuiten van de woonkamer?

Als je je woonkamer laat spuiten hoe zit het dan met de verstuiven en andere resten...?

Toegevoegd na 2 uur:
VERFSPUITEN

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat wil je laten spuiten?
En waarmee?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verf, insecticide of een geurtje ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
VERF natuurlijk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou, bekijk dan dit filmpje maar eens.
------------------------------------------------------
http://youtu.be/FKCZt5deLBQ
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geef dat spuiten niet als men klaar is geen nevel en andere rotzooi dat je nog maanden naderhand ruikt/ziet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je zulke dingen wil weten dan kan ik wel antwoorden
het stinkt/ruikt een beetje/alles zit onder of nog wat anders
maar dat zou gokken zijn want ik heb het nooit laten doen
Maar informeer even bij een van de vele bedrijven die
dat werk doen.
Zij kunnen je de juiste informatie geven die je zoekt.

Antwoorden (2)

Zoveel mogelijk uit de kamer halen en wat er niet uit gaat heel goed afdekken met afdekplastic want het nevelt best wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoever reikt de nevel al dek je het goed af!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je dicht bij een muur spuit dan valt het wel mee,maar als je het plafond moet doen dan zit je aardig onder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het kruipt overal onder en tussen.
maar als het vers is (wel droog maar niet uitgehard) kan je het wel vrij makkelijk afkrabben.
Afhankelijk van het materiaal waar het op zit dan.
Ze zijn laatst bij vrienden aan het spacken (verf spuiten) geweest. Het hele huis werd gedaan (nieuwbouw woning). Wij kwamen 2 dagen later kijken in het huis en er hing best nog een pittige geur. Volgens mij heeft het wel 5 dagen geduurd met goed door luchten voordat de lucht weer wat te harden was.

De laminaat lag al in de woning, alles wat er stond moest goed afgedekt worden met plastic. Het is hardnekkig spul...

Hoop dat dit antwoord is op uw vraag. Succes

Toegevoegd na 33 seconden:
Het zag er trouwens heel erg mooi en strak uit! Mooier dan gewoon verven!