Hoe kun je dubbelzijdig tape uit een ring-gaatjes-tang verwijderen? (zie uitleg)

Ik heb een knutsel tang, daar is helaas dubbelzijdig tape tussen gekomen, we krijgen het er maar niet uit.. iemand een idee

zie afbeelding:

Toegevoegd na 1 minuut:
het is een tang zoals op de afbeelding, de tape zit tussen de vering en het gaatjes knipper ding aan de bovenkant.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als de tang van staal is: klein beetje thinner erop en in de hens steken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

U kan beide delen uit elkaar halen door die centrale schroef op het draaipunt los te vijzen. Dan kan u die veer eruit halen en met een beetje lijmremover alles kuisen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wasbenzine oid kan natuurlijk ook maar ik raad het nooit aan gezien het brandgevaar.