In ons bedrijf (appelsap hoogstam) werd een aantal bomen geadopteerd; we willen deze merken met metalen geemailleerde of geverfde plaatjes

Weet er iemand hoe dit best en goedkoopst kan ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Er gestaan voor bosbouw metalen plaatjes die speciaal bedoelt zijn als markers. Maar die zijn wellicht vrij duur.

Je kan ook bij de bouwmarkt een aluplaat halen, deze in stukken knippen / snijden en dan m,et slegletters er serienummers in slaan. Die slagletters hab je voor ene 20 euro oid. Een boombinddraad om de tak en klaar. Eventueel kan je dan het plaatje opleuken met een metaalverf, maar dat is niet nodig natuurlijk.

Een alternatief voor het draadje aan de tak is om houten 5*5 geimpregneerde paaltjes te nemen, deze onder een hoek van 45graden af te zagen, en op de kopse kan het alu plaatje te schroeven. Staat wel netjes als er daadwerkeljik mensen rond lopen.

http://webshop.multiweld.com/Slagletters-C502.aspx
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef ze een nummer, dat is het meest eenvoudigste.
Bordjes met huisnummers zijn overal te koop en gaan erg lang mee.
Sla een paaltje in de grond (kastanjehout) en bevestig hier het bordje aan.
Zo gaat het minstens 15 jaar mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Informeer eens bij Verver Best. Prima zaak, we doen er veel zaken mee. Dit is wat ze o.a. leveren:

Stickers, borden en labels

Stickers, borden en labels kunnen we u in zowel grote als kleine oplagen leveren. Afhankelijk van uw wensen worden ze geprint of gedrukt op verschillende materialen.

We hebben diverse printers beschikbaar voor de kleinere oplages, maar ook grote oplages kunnen we u geprint in full-colour leveren. In onze zeefdrukkerij produceren we eveneens hoogwaardig full-colour werk op een breed assortiment aan materialen. We leveren vrijwel iedere soort sticker of label. Naam- of nummerstickers, signaleringsstickers, pictogrammen, etiketten, gedomeerd, groot of klein, voor binnen of buiten, geleverd op rol, op vel of per stuk losgesneden; het is allemaal mogelijk.

Borden worden uiteraard in ieder formaat op verschillende materialen geleverd. Zelfs rechtstreeks op de plaat printen of drukken om een zo hoog mogelijke duurzaamheid te creëren is bij ons mogelijk.

Ook leveren wij geëmailleerde borden.
Informeer gerust naar onze mogelijkheden over uw wensen.

(bron: Verver Best site)