Met welk materiaal zou ik snorharen kunnen maken voor carnaval?

Ik wil met carnaval poes worden en vind getekenden snorharen een beetje simpel dus wil met een of ander draad snorharen maken en het op mijn gezicht plakken met speciale plaksel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het je eigen profielfoto is, dan word het een mooie poes !

Antwoorden (3)

allerhande borstels hebben haren die in bosjes in een gaatje zitten.trek er met een tang(etje) wat bosjes uit maak een mooie snor.in grimeer winkels is lijm te koop welke op de huid kan.overigens verkopen ze daar ook kant en klare snorren in alle maten en soorten.veel plezier.snor ze.
11 jaar geleden
Ik gebruikte met carnaval altijd speciaal witte wol met daarin een ijzerdraad. Deze is te koop bij de hema. Maar als je het aan je gezicht wilt plakken (Dus zonder dat het uitsteekt) Kan je het beste flos draad gebruiken, Je trekt hem strak (Recht) vanaf onder je neus tot de helft van je wang. Vervolgens smeer je daar een kleinbeetje witte lijm omheen. Na dat de lijm is opgedroogd doe je een beetje foundation lang je snorharen :D

(Ik was vorigjaar een tijger. Maar het was bijmijn waarschijnlijk beter zichtbaar dan bij jou aangezien ik geschminkt was)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij hobbywinkels, kralenwinkels of hobbykramen op de markt kan je stevig kunststof draad kopen wat gebruikt wordt om kettingen mee te rijgen. Nog steviger, en verkrijgbaar in verschillende kleuren, is rijgdraad wat omwikkeld is met dun staaldraad. Als je wilt dat de 'snorharen' mooi wijd blijven uitstaan, lijkt me dit heel geschikt draad. Bovendien kan je het meestal per meter kopen, dus hoef je geen hele rol van het een of ander aan te schaffen.