is mr muscle geschikt voor plastic afvoerbuizen?

ik heb een verstopping in mijn gootsteen. Het is volgens mij niet echt dichtbij, want een andere wasbak loopt ook niet door. Ze hebben dezelfde afvoer.

Ik durf echt niet met een veer te werken.Ik vind afvoeren echt doodeng. Jeugdtrauma...

Ik heb al soda gebruikt met azijn, maar dat helpt al helemaal niet. De afvoer is er alleen maar slechter door gaan lopen. Ik ga nu even naar de winkel om cola te halen, maar ik weet niet in hoeverre dat zal helpen...

Voor de badkamer gebruikte ik weleens mr muscle, maar ik heb geen idee of dat ook mijn plastic afvoerpijpen aantast. Volgens mij wel.

Nogmaals, ik vind afvoeren echt doodeng en loop liever geen enkel risico, anders ga ik gillen. Ik wil niet dat mr muscle mijn afvoerbuizen oplost zodat ik straks een gapend gat heb. Iemand nog tips?

ps. Dat plopper systeem ken ik ook.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik altijs de ontstopperkorrels van het Kruidvat,die werken prima.

Het beste antwoord

Ontstoppingsmiddelen zijn zo gemaakt datze de leidingen niet zullen aantasten!
Ik ben zelf loodgieter, en wij gebruiken bijna pure zwavelzuur voor verstoppingen! Dus ik denk niet dat mr muscle een probleem zal opleveren!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Mr Muscle Vloeibare Ontstopper

Mr Muscle Vloeibare Ontstopper is een klein wonder voor verstoppingen. Dankzij de gelformule zakt het door stilstaand water direct naar de verstopping in de zwanenhals. Het lost zonder inspanning geheel of gedeeltelijk geblokkeerde afvoeren in de keuken of badkamer op. Voedselresten, haar en vet worden zonder moeite opgelost. Mr Muscle Vloeibare Ontstopper is veilig voor alle afvoerleidingen, zelfs voor septische putten, plastic en loden afvoeren.

Toegevoegd na 52 seconden:
het antwoord is dus JA, ook geschikt voor plastic afvoer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar op een andere website staat weer dat het wel plastic afvoerbuizen aantast...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mr Muscle is onderdeel van ScJohnson, en dat is de producent. Ik heb deze ook weleens gebruikt, en mijn plastic sifon en afvoer zijn nog steeds goed.