Bestaat er ook glas waardoor je niet van buiten naar binnen kunt kijken, maar wel van binnen naar buiten?

Ik bedoel dan hiermee glas voor in ramen voor bijv. een huis, en niet voor een auto. Gewoon glas waardoor je niet van buiten naar binnen kunt kijken, maar wel van binnen naar buiten kunt kijken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
35K

Antwoorden (5)

Ja, dat heet een one way screen. Maar dan is de buitenkant spiegel. Van binnen is het dan gewoon glas.
Maar ja, als je dat in je raamkozijn zet gaat de hele buurt voor de spiegel staan. :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat bestaat ja, maar het is wel prijzig om je ramen te vervangen. Je kunt ook kiezen voor folie, er zijn heel veel verschillende soorten beschikbaar en het is een goedkoper alternatief.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zeker! Vraag bij uw glasleverancier om chinchilla glas. Deze soort heeft die eigenschap. Niet als je er strak tegen gaat staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja one way screen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat bestaat. Dat wordt ook gebruikt bij zg. Confrontatiespiegels bij de politie. Kun je een persoon herkennen die jou niet kan zien.