tot welke temperatuur kan men Tec 7 buiten gebruiken ?

ik heb een huisnummer in keramiek mee gebracht van een verre reis, kan ik deze nu nog aan de gevel "lijmen" met Tec 7?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.4K

Het beste antwoord

Je kan het kleven met andere producten ook.Tec 7 is van "Novatec / Novatio, een merk dus.In de DHZ. zaak vind verschillende merken die een geschikt produkt aanbieden.Maar mss. heb je Tec7 in huis, en dan is het geen probleem.Belangrijk is dat het keramiekje goed ontvet is met bv. brandbenzine, kwestie geen vettige of andere residu's achter te laten.Het plekje op de gevel moet zuiver en verzadigd zijn.Beetje impregnatie in de steen? Een beetje gevelverf mag ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is mij dierbaar stukje

Andere antwoorden (1)

Thermische stabiliteit: -30°C tot +95°C /piek: 155°C max. 30 minuten.
Dit kan u vinden op onderstaande link van TEC7.
Daar kan u de volledige productfiche downloaden.
Succes.