Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik deze beschadeging bijwerken/repareren met een klein kwastje en een beetje verf?

Ik heb een aantal dagen geleden Mn ps3 controller gespoten maar het heeft zoals op de foto te zien niet helemaal goed uitgepakt. Kan ik.dit repareren en hoe? Eerst primer dan verf? En waarme? Kwastje of wattestaafje?alvast bedankt.

Toegevoegd na 5 minuten:
Het is een plastic ondergrond van mijn ps3 controller.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
997

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is belangrijk dat je de ondergrond goed schuurt, met en lichte korrel. Daarna goed ontvetten en vervolgens spuiten, dat werkt het best en mooist. Spuit niet te dik, liever te dun dat je nog een extra laag doet, of 2 als dat nodig. Let op dat schuren en ontvetten belangrijk is en dat je de droogtijd respecteert.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus ik kan m gewoon opnieuw schuren enz, naar is er gee andere manier om t bij te werken?

Andere antwoorden (2)

Schuren ontvetten grondlaag erop en dan laagje voor laagje spuiten en omdat je hem waarschijnlijk intensief gaat gebruiken is een laklaag ook aan te raden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt het bijwerken, maar dat blijft zichtbaar en is dus niet mooi, dus je apparaat licht opschuren en opnieuw spuiten is de mooiste oplossing, doe er een blanke lak over om de kleurlaag te beschermen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding