Waar kan ik speciale keukendeurverf krijgen en in welke kleuren is deze beschikbaar?

Ik wil mijn keukendeurtjes in bijpassende kleur als de nieuwe kastjes verven (mat donkergrijs)
Ik heb gelezen dat daar speciale verf voor is maar waar en welke kleuren vind ik niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik weet dat keukendeurtjes uit de fabriek worden geverfd met 2 componenten acryl verf. Ik zou dat even vragen bij de bouwmarkt of ze dat daar hebben.
De optie om een deurtje mee te nemen en dat te laten scannen is een goed idee. Het kan in principe ook met andere lakken. Het is dan wel belangrijk dat je dan een goede kras vaste finish gebruikt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je een bijpassende kleur wil bij je keuken kastjes,dan zou ik er 1 uitschroeven en deze mee nemen naar een speciale verf zaak.Daar maken ze het exact op kleur,en kunnen je ook vertellen welke verf je nodig hebt.
Schroef de schroefjes van het scharnier los en neem het mee naar de winkel.
Suc6 met de verven.

Toegevoegd na 1 minuut:
De is het.
burgos