Waar kan je een kogelkraan kopen

Hij moet passen op een aluminium buis van 16 mm doorsnede

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (6)

Ik had er nog nooit van gehoord, maar een google op "kogelkraan kopen" levert vele links op. conrad.nl, pvcvoordeel.nl, pvcbuis.com, e.v.a..

https://www.google.com/search?q=kogelkraan

Beslist.nl geeft je zo nog tientallen mogelijkheden:

http://www.beslist.nl/products/r/Kogelkraan/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat zijn de kranen idd, nu de 16mm nog :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
deze kogelkraan is voorzien van gasdraad 16 mm gaat niet passen je zit het dichts bij met 3/8" alleen is deze buis 17,2 mm uitwendig.
De meeste doe het zelf zaken hebben deze wel Je hebt hier veel verschillende varianten in. Dus natuurlijk is de vraag wat moet hij tegen gaan houden gas, water of lucht? En hoeveel bar brengt dit met zich mee.
De verkoper bij een doe get zelf zaak kan je hier bij wel een passende kogelkraan aan bieden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De kogelkraan is het probleem niet, die kent iedere doe-het-zelf zaak wel. Voor een 16mm exemplaar zul je je echter moeten wenden tot de echte specialisten op dit gebied; de installateur. Probeer bij hen een exemplaar los te krijgen want die maat ga je in de reguliere handel niet vinden.
Suc6
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de kogelkraan is voorzien van gasdraad 3/8" (17,2 mm) daar past geen 16 mm in, maar ik heb wel een verloop naar 16 mm voor je gevonden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er bestaan kogelkranen rechtstreeks met een knelkoppeling 16 mm.
Die kan u kopen in een zaak waar men sanitair materiaal verkoopt.

Ook kan u een kogelkraan kopen maar dan met 2 knelkoppelingen 3/8" BSP x 16 mm.

Die kan u kopen bij de firma in bron maar ook in een zaak waar men toebehoren voor sanitair verkoopt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
www.econosto.nl in capelle aan de ijssel is de markt leider in deze artikelen daar hebben ze echt alles in alle maten