Bison heeft sneldrogende houtlijm, droogt in 4 minuten, niet zo snel als secondelijm, maar toch snel, met secondelijm kun je ook op hout gebruiken, als de constructie maar niet te zwaar is.
www.werkenmetmerken.nl/nl/d2_zeer_sneldrogend/c/124
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
burgos
11 jaar geleden
+ en laat nooit meer los.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord.

Andere antwoorden (1)

ja die is er wel, het is een soortgel die je op de ene zijde smeert en een actvator op de andere zijde, dit is dan tussen de 10 en 20 sec hard afhankelijk van hoe poreus het is en hoeveel activator je erop spuit