waar koop ik wegwerppoetsdoeken?

Ik kan me herinneren dat ik vroeger een "baal" wegwerppoetsdoeken kocht bij de DHZ om bv de auto in de was te zetten. Tegenwoordig zie ik ze nergens meer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tip: Gooi sokken met gaten en oud ondergoed niet weg, was het uit en gebruik die dingen als poetsdoeken. Werkt prima.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vooral wit katoenen onderbroeken werken prima.

Antwoorden (2)

Karwei of Gamma of een anders DHZ zaak
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Graag welke, met adres
bunkerstations voor de binnenvaart verkopen deze en zijn vrij te koop voor particulieren ,ook verf groothandels voor de schilder bijvoorbeeld populus heeft ze ook voor particulieren maar ook andere verf groothandels horen poetsdoeken te verkopen , wasserijen verkopen ook wel eens afgekeurde rol handdoeken als poets doek , ideaal die dingen

Toegevoegd na 4 minuten:
voor auto poetsen adviseer ik oude flanellen lakens of katoenen t shirts , krast zeker niet