wie weet waar ik losse takken van een kunst boom (of het maken hiervan) kan bestellen? het gaat NIET over een kerstboom :)

heb hier een mooie vertakte stam staan en wil er een klim/krappaal voor maken van de katten, en wel zo natuurlijk mogelijk.

planken met kunstgrastapijt/gezaagde dikke stammen erop, maar ook takken van een kunstboom zodat de katten zich lekker kunnen verstopen en in het 'geniep' kunnen loeren naar van alles en nog wat vanaf mijn balkon.

een complete boom aanschaffen puur voor de takken is wat prijzig, en met het gewicht van 1 van de katten is het niet haalbaar om van de kunstboom zelf een krab/klimpaal te maken.

(bij de kringloop of op marktplaats kan ik niets vinden)

wie oh wie weet hoe ik aan de losse takken kan komen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb even gekeken bij muur/etalage-decoratie, maar het is niet veel zaaks en erg prijzig. Misschien kun je toch beter kijken of er niet ergens wordt gesnoeid/gerooid evt. vragen op marktplaats voor echte takken en die dan naar eigen inzicht aankleden.

Bij de meeste tuincentra's worden kunsttakken verkocht,maar je kunt ook eerst eens een kijkje nemen bij Action want die heeft ook nepplanten.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100