Hoe kom ik aan goedkoop hout in regio woerden?

ik ben opzoek naar goedkoop hout.
ben van plan in de schuur een zwevend plafond te maken...
uiteraard moet het wel goed hout zijn geen hout dat al uit elkaar valt als je ernaar kijkt.

Toegevoegd na 16 uur:
Met zwevend plafond bedoel ik een klein zoldertje voor in de schuur zodat daar o.a. dozen bewaart kunnen worden.. kerst spullen bijvoorbeeld...

Toegevoegd na 1 dag:
als iemand tips voor mij heeft wat voor een hout ik hiervoor het beste kan gebruiken.
ik ben niet zo bekend hierin

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zwevend plafond.
Wat bedoel je daar precies mee?
Als het niks hoeft te dragen heb je daar echt geen dikke balken voor nodig.

Antwoorden (2)

bij de gamma heb ik hout gekocht voor weinig ook in woerden daar woon ik
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja maar wat is weinig? waar moet ik aan denken...
ik bedoel ik moet wel dik hout hebben een dun plankje voldoet niet als zoldertje
Op Marktplaats verkopen ze goedkoop hout, er staat vast wel iets bij in jou regio.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://kopen.marktplaats.nl/doe-het-zelf-en-verbouw/hout-en-planken/c252.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik kan zo even niks vinden op marktplaats dus heb zelf maar even een advertentie geplaatst...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Okidoki:)