Ik heb spachtelputz/spuitwerk op de muren en het plafond in de badkamer dat los begint te laten. Wat kan ik het best doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Helemaal afsteken, vervolgens ontvetten, glad maken en een latex erop die tegen vocht kan.

Toegevoegd na 24 minuten:
Kies een latex die tegen vocht kan, maar ook schimmelwerend is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor zover ik weet, is er geen andere methode, maar ik heb al meer dan 5 jaar niet geklust, dus misschien is er ondertussen iets voor, ga het eens vragen en anders wordt het inderdaad.... zweten!
Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wij moesten ook afsteken... Maar dat was een muur van 12 meter... Dat was pas zwaar. En de volgende ochtend stond de stucadoor op de stoep... Nachtje doorhalen dus..,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ en eerst een goeie voorstrijk/diepgrond erop, voordat er iets nieuws opkomt.