Wat is dit?

Wij hebben van onze "huisschilder" een relatiegechenkje gekregen. We weten alleen niet wat het is. iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Daar kan je blikjes verf mee openmaken. Als je hem aan je sleutelbos hangt of aan een kettinkje aan je broek, dan kan je hem nooit kwijtraken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het gele ding is echter zeer flexibel. Een soort rubber, dus een blik openen lijkt mij moeilijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De buitenkant is van ijzer (geloof ik) met het rubber erin kan je blikjes openen, de flexibele binnenkant is om schilderskit mee af te werken. Dubbele functie dus. Alleen nog een ingebouwde kwast en je bent compleet!

Andere antwoorden (3)

het lijkt op een sleutelhanger.
Is het geen gum of zo?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is een combinatie van tube-oproller en sleutelhanger...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is inderdaad een blikopener en kitstrijker. Handig als je die aan je sleutelbos hebt hangen. En ook een slimme zet van de schilder. Iedere keer als je deze tool gebruikt denk je aan hem!