Bestaat er ook gaas van 4 bij 6 meter ?

Ik heb een net hangen op de balkon maar me kat maakt het stuk die gaat er in hangen, dus nu zoek ik gaas van minimaal 4 bij 6 meter, maar ik zie het nergens ik zie alleen van 1 a 2 meter hoog en ik moet minstens 3 a 4 meter hoog hebben. en de lengte minstens 6 meter.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

3 meter kan ik vinden, maar alleen per rol van 50 meter.

Dat soort formaten kan je zelf maken.
Gaas is makkelijk aan elkaar te verbinden.

De uitleg begint ergens halverwege de bron, met een foto waar 2 tangen en wat gaas op staan.

Met een stok of bijvoorbeeld een verwarmingbuis door het gaas heb je zowel een verbinding als een versteviging tegelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb voor ditzelfde doel (althans, om een tuintje aan de bovenkant af te schermen) gewerkt met het soort van netten dat je ook gebruikt om fruitbomen af te schermen tegen vogels. Te koop in tuincentra in grote maten. Ik weet natuurlijk niet of de kat hier ook in gaat hangen en het met de nagels stukmaakt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik zou een houten frame maken, van bijvoorbeeld stukken van 1 meter breed. Dan kan je het gaas van een kleinere maat er op spijkeren.
is steviger dan 1 stuk van 4x6, als dat zou bestaan.
alleen zit je dan wel tegen die latten aan te kijken, maar dat kan je zo mooi afwerken als je zelf wil