waar moet ik op letten bij het laten impregeren van tengels/panlatten ?

Onder de pannen zijn gedeeltes van het houtwerk beschimmeld en/of verrot.
Iemand wil dat voor me gaan impregneren, en de nokvorsten met flexim behandelen.
Degene kan daar zogezegd 10jr waterdicht dak garantie op geven. eerst geschreven, daarna geprint op papier. waar moet ik op letten ? ik wil niet binnenkort op Radar oid verschijnen.

Toegevoegd na 2 minuten:
de man leek overigens niet gelijk een beunhaas, gaf ook een folder van flexim mee..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Eerst iets aan het verrotte houtwerk doen.
Dat is belangrijker dan impregneren/flexim.