waar kun je tyraps kopen die je kunt hergebruiken? Ik heb ze ooit gekocht, wit, vrij breed, maar ik ben vergeten waar. Waar kan dat?

Haast elke tytrap kun je met veel geduld los krijgen door een mesje oid achter de stopper te zetten.
Bij deze zat er gewoon een lipje aan en als je dat omhoog deed, ging de tyrip open, ideaal.
Maar waar kun je dit type kopen? Ik let er al een poos op , maar t zijn allemaal de eenmalige..

Toegevoegd na 8 minuten:
Gevonden, even gegoogled, leve t internet. Moet ik er wel 1000 tegelijk afnemen:-(

Toegevoegd na 9 minuten:
http://www.zako-products.nl/kabelbinders/hersluitbare-kabelbinders

Toegevoegd na 9 minuten:
http://www.zako-products.nl/kabelbinders/hersluitbare-kabelbinders

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

bij mijn link moet je gaan zoeken in het assortiment.

kies voor serie 099 bij zoeken dan kom je gelijk bij losmaakbare kabelbinders.

per 100 verkrijgbaar prijs afhankelijk van de maat, maar redelijk betaalbaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Gewoon doe het zelf zaken, de meeste zijn niet herbruikbaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is geen antwoord op mijn vraag
Op de site in mijn bron zijn ze te vinden.

Verkrijgbaar per 5 of 10.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
he, grappig, zijn anders dan die ik voor ogen had, maar ook heel bruikbaar. Wel wat duurder dan die van de site in mijn vraag, maar ook handig omdat je er geen 1000 tegelijk hoeft af te nemen....merci