Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik sta op het punt om een mobiele airco exclusief afvoerslang te kopen. Waar kan ik de afvoerslang kopen?

Is dit mogelijk bij de eenvoudige bouwmarkt of is dit specifieker?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

De bouwmarkt verkoopt deze onderdelen niet. Je hebt een slang nodig met de juiste diameter en een bajonetaansluiting die op de airco wordt geklikt. Van sommige merken (ik zag bijvoorbeeld Tristar) levert de importeur losse onderdelen zoals slangen, doorvoeren en wieltjes. Als je het merk en model weet, kun je zoeken of een losse slang te koop is.

Maar waarom zou je een airco zonder slang kopen? Ze worden bij bosjes MET slang aangeboden. Het gaat me verder niet aan, maar is slechts interesse naar wat iemand beweegt om de problemen op te zoeken.
(Lees meer...)
paulus811
11 jaar geleden
Van de bajonetaansluiting waar Paulus van spreekt zit er normaal 1 stuk in de verpakking.
U kan die in de uitlaat klikken en daar een standaard slang op aansluiten die kan kopen in een bouwmarkt.
De slang wordt niet meegeleverd omdat de leverancier de lengte onmogelijk kan inschatten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding