Waar kan je roze en zwarte verpakkingstape kopen?

Liefst per rol en niet per set. In de winkels kom ik alleen doorzichtig en bruin tegen. Geen dikke Ducttape bedoel ik.

Heb het nodig voor een creatief kunstwerk wat ik wil maken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

In een doe het zelf winkel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook rollen van 50/60 meter lang?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat gaat niet lukken denk ik,je zou er dan een paar moeten nemen.
Bij de Wibra hebben ze zwarte tape. Is wel geen specifieke verpakkingstape, maar reparatietape en enkele centimeters breed. Je zou ook zwarte isolatietape kunnen nemen. Die is wel gewoon smal. Roze weet ik niet; misschien in een hobbyzaak.