kan ik mijn traxxas rustler body gewoon met normale spuit verf spuiten??

ik heb een traxxas rustler en die wil ik graag spuiten maar kan dat met normale spuit verf van de action bijvoorbeeld.
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kan het ook vanaf de buiten kant want hij is nu rood en zwart en zo. en ik wil hem mat zwart met groen spuiten. kan dat ook??

Antwoorden (2)

Ja, hoor ik zou het wel eerst heel licht opschuren met waterproofschuurpapier, en dan in de grondverf en dan de kleur. Alles bij de Action te verkrijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar hoe moet ik de oude verf laag er af hallen dat is de oorspronkelijke kleur???
Je kunt hem inderdaad met normale spuitverf spuiten.
Zoals hierboven beschreven is hebben ze bij de Action prima verf. Echter het gebruik van ''Grondverf'' hoeft NIET altijd. Dat hangt er namelijk vanaf hoe je kap er nu uitziet.
Een nieuwe kap is namelijk vaak transparant, dan is het dus de bedoeling dat je hem aan de binnenkant spuit en dan is je eerste laag dus grondverf maar de lagen die je daarbovenop spuit zijn dus niet meer te zien aan de buitenkant. Als je een kap hebt waar dus al verf op zit kun je hem eigenlijk alleen vanaf buiten spuiten. Dan kun je dus wel grondverf gebruiken... Mocht je naar een speciaalzaak gaan, vermeld er dan bij dat de verf aardig flexibel moet zijn! Vergeet ook geen blanke lak aan te schaffen, dit beschermt de kap en laat hem mooi glimmen.
Succes ermee!