Hoe kan ik haakjes in de douche laten zitten?

In de douche heb ik een paar haakjes voor washandjes en dergelijke. Nu heb ik al van die zuignaphaakjes geprobeerd en haakjes die zelf plakken maar stuk voor stuk laten ze op een gegeven moment los. Boren wil ik niet. Zijn er nog andere oplossingen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
18.4K

Het beste antwoord

Met de tesa Powerstrips oplossingen kun je allerlei objecten thuis, onderweg en op kantoor eenvoudig en doeltreffend bevestigen, zonder gereedschap, schroeven of nagels. En om ze weer te verwijderen. Trek de Powerstrip er gewoon af met de handgreep, die gelijk loopt met de drager – en de Powerstrip verliest zijn kleefkracht. Het object kan verwijderd worden zonder dat er lijmresten achterblijven en zonder de ondergrond te beschadigen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

lijmen met seconde lijm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerst heel goed 'ontvetten' is het toverwoord bij montage van plakhaakjes!

Toegevoegd na 1 minuut:
gebruik b.v. thinner of wasbenzine!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Twee dingen zijn bij plakkende haakjes heel belangrijk:
- het vetvrij en daarna kurkdroog maken van de tegel
- de sticker echt zo hard mogelijk tegen de tegel duwen
Het hangt (!) een beetje van de email op de tegel af hoeveel winst je daarmee bereikt, maar het kan zijn dat je de plakkermethode te vroeg hebt afgeschreven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt ook van die rekjes met een hele rij haakjes die je over je deur heen kunt hangen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn haakjes die plakken met plakstrips.
Die kan je er op een makkelijke manier weer afhalen en verplaatsen als je dat wilt.
Als je de gebruiksaanwijzing goed volgt, werkt het prima.
Ook in vochtige ruimtes.
Ik geloof dat ze van het merk Tiger zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt ook zuignapjes die wel blijven zitten, ik heb ze ook.
Het haakje is een soort hefboompje, als je de zuignap op de tegel plaatst en het (plastic) haakje naar beneden drukt, zuigt hij zich vast.
Ik weet niet meer waar ik ze gehaald heb, maar een goeie doe het zelver , marskramer of blokker,zal ze best wel hebben.

Wat misschien ook een optie is om een hoekrekje te kopen met 4 grote zuignappen( blokker) en daar je washandjes aan te hangen.
Hij blijft super goed hangen, bij ons staan er al bijna 3 jaar, 5 flessen shampoo en douche crème op.
Succes er mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, die zuignapjes heb ik ook geprobeerd, kwamen ook binnen no time naar beneden. Heb al een hoekrekje staan maar vind het onhandig daar de washandjes aan te hangen omdat ze dan altijd ergens voor hangen.
Probeer eens eerst een beetje haarlak op de zuignapjes te spuiten. Bij mij blijven ze dan goed zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat probleem had ik ook.
Maar ik heb de muur goed schoongemaakt, en de haakjes er vervolgens met secondelijm aan vast geplakt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De tegels vetvrij en droog maken.
Het rubber van de zuignap ongeveer 10 sec. in kokend heet water houden.(in een theeglas).
Daarna de zuignap op de tegel "werpen"
Niet te veel bewegen met de zuignap.
Bij mij bleef de zuignap bijna een jaar zitten en hing er een zware badjas aan.