Hoe een licht gekleurde ,verniste trap, bewerken voor het beitsen met een donkerder kleur?

enkele treed randhoeken zijn beschadigd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet waar je aan begint.
Op een lichte kleur zie je weinig, maar een donkere moet je echt iedere dag stofzuigen.

Het beste antwoord

Je zal de treden toch kaal moeten maken.Je kan moeilijk over een lichte kleur een donkere beits zetten.
Ik zou het in de afbijt zetten,schoon maken ,schuren, en dan kan je beitsen in elke kleur.
Suc6 ermee.
burgos
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je voor het advies
mvg

Andere antwoorden (1)

Inderdaad, een bestaande laklaag laat zich niet kleuren. Alles er af dus, schuren, opnieuw kleuren (kan met kleurlak maar mooier vind ik eerst kleuren en daarna aflakken.