Hoe kom ik mijn huis binnen als ik mijn huissleutels binnen ben vergeten?

Het liefst zo goedkoop en snel mogelijk... Mijn sleutels zitten binnen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.2K

Antwoorden (7)

Met een paraplu door de brievenbus de klink naar onderen drukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
naar kennissen met een sleutel gaan om de sleutel te vragen, als dat niet kan, dan zul je helaas een raampje in moeten tikken...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Slotenmaker. Kost ongeveer 100 €.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag aan je ouders of schoonouders of je hun sleutel mag lenen en dan via de achterdeur naar binnen gaan (of via de voordeur)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of staat ergens een raam open...? Je kunt ook aan een kind uit de buurt ofzo vragen of die door een kattenluik naar binnen kruipt (heb ik ook gedaan :p ) en zo de deur opendt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat zijn de afmetingen van je kattenluik?? als zou ik de kinderen hier in de buurt stevig aandrukken, dan nog passen ze er niet doorheen ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaawel gewoon effe proppen, nee maar bij past het echt!
Bij de buren vragen of ze een hangertje hebben van ijzerdraad kan je makkelijk buigen en dan door de brievenbus als die er , of een credit plastic kaartje proberen tussen de deur het slot in te drukken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je je huis net zo goed beveiligd heb als ik .. dan zul je professionele hulp nodig hebben. jij weet het beste waar de zwakke punten zitten ! dit is per huis wel verschillend.. vind het niet slim om hier allerlei antwoorden op te geven . je zou sommige mensen slimmer maken dan goed is voor ze . neem trouwens aan dat je al binnen bent ?