Hoe kan je een elektrische verwarming die normaal s'nachts oplaad, overdag laten opladen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

er zijn twee mogelijkheden, of er zit een knopje bij de verwarming die je in kunt drukken zodat die ook overdag oplaadt (eenmalig) of er zit een timer (klokprogramma) die je moet verzetten
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarom wil je hem overdag bijladen? Geeft hij niet meer genoeg warmte voor de hele dag? Stroom is overdag best wel duur. Je kunt hem natuurlijk overdag bijladen, door de oplaadknop in te drukken, net als met een boiler. Dat gaat je wel veel geld kosten en dan laadt hij misschien wel zoveel op dat hij 's-nachts nog halfvol is. Kijk eerst maar eens of hij nog wel echt iedere nacht helemaal oplaadt. Misschien zit er wel een defect in het oplaadsysteem en dan moet jij iedere dag opnieuw bijladen. Laat er anders eens een monteur naar kijken.