Hoe maak je een rond doucheputje open ?

Het is een douche van villeroy&boch. Daarin zit een putje van ongeveer 12 cm. Je kan nergens aan draaien of trekken. In het putje zit ookeen soort maantje maar voor zover ik kan zien, kan je daar niets mee. Het kan toch niet zo zijn dat het putje dicht zit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Heb je inmiddels al het antwoord?

Antwoorden (2)

Meestal moet je in een van die gaatjes een een haakje (of omgebogen schroevendraaier) steken dan kan je het gewoon optillen.En daaronder bevindt zich het bakje waar haar in opgevangen word.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik doe het altijd met een punttang , kan je ook nog een beetje draaien als hij vast zit