Er is buigbaar triplex in de handel. Als je van een stuk stevig hout 2 planken maakt met de gewenste ronding er in, kan je met 2 of 3 lagen buigbaar triplex hier een ronde plank op maken. Bekleden met wat kussen schuim (Betere bouwmarkt of stofferingswinkel) en dan overtrekken met stof welke je aan de onderkant met een tacker vastzet danwel vastlijmt.

Gebruik bv gereedschaphaken om eea geschikt te maken om op te hangen aan de verwarming.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Probeer iets te zoeken wat die ronding heeft.
Bijvoorbeeld een PVC rioolbuis. Je hebt wel een flinke diameter nodig en die vind je niet bij de Gamma en dat zou ook nogal duur worden. Ik zou op zoek gaan naar een rest stukje.

Verder een plank en 2 plankdragers of grote drempelhoeken.
Een rond stuk hout met een grote schroef blijf zeker ook wel aan die plank zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dakgoot is goedkoper. rioolbuis van die diameter is erg prijzig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is een dakgoot niet iets te klein?
Ik zat aan ongeveer 20 cm opening in de ronding te denken en aangezien op het plaatje minder dan de helft gebruikt wordt kom ik op een diameter van ongeveer 30cm.
Inderdaad zeer duur en alleen zinvol als je ergens een gratis rest stukje vandaan kan "toveren" Het zou ook met een metalen lucht afvoerbuis of schoorsteen kunnen, maar ik weet niet zeker of die sterk genoeg zijn als ze niet meer rond zijn. Het gaat meer om het idee:
zoek iets met de juiste vorm voor zeer weinig.
Want met snel zoeken kwam ik de gebruikte foto tegen voor 32,- en daar zit je al snel aan. Anders wordt het de manier van jelle.
op marktplaats staan ze regelmatig. meestal meteen slap stofje, maar misschien vind je kat dat niet erg

Toegevoegd na 1 minuut:
die zijn meestal voor aan de verwarming, maar als je een trapleuning aan de muur maakt, kan ie daar ook aan opgehangen worden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze wil het zelf maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
omdat eentje kopen minstens 30 euro kost
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en we er inderdaad 12 op gaan hangen pokem