Ik was bij iemand op bezoek en een glaasje van de gaskachel was kapot. Was van plan thuis info in te winnen, maar weet merk niet meer. Wie weet raad?

Het was een langere merknaam (mogelijk uit twee delen), waarbij de eerste een gekrulde 'e' of een een 's' was. Een 'ouder' model gaskachel. Breed. Contact opnemen met eigenaar van gaskachel gaat nu even niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even een belletje en vragen welk
Merk het is? Of is dat geen optie?

Antwoorden (3)

Stiebel Eltron misschien

Toegevoegd na 21 minuten:
Saunier Duval

Toegevoegd na 21 minuten:
Saunier Duval

Toegevoegd na 21 minuten:
Saunier Duval
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon even naar een glashandel of haardenspecialist en die kan zo een ruitje voor je snijden.neem oud glas mee of de maat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zal wel naar een haarden winkel moeten gaan voor zo'n plaatje.
Het plaatje is namelijk van Mika gemaakt en dat kan tegen hoge temperaturen. Gewoon glas zal sneller breken.