Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

tegels eraf gehaald met stucmuur en al. ik zie nu de bouwstenen. Volgens mij hoort dat zo niet. Klopt dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
853

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je tegels zaten denk ik met specie tegen de muur aan gezet.
Nu heb je de tegels verwijderd en daarbij de specie ook mee eraf gehaald.Op zich is dat goed als je weer van plan bent er nieuwe tegels tegen te maken.
Dan kan de tegelzetter ze weer in de specie zetten.Of je moet de muur laten stucadoren en dan kan hij ze lijmen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zat geen stuclaag op de achterkant vd afgehaalde tegels. Wat ik wel aan de achterkant vd tegels zie zijn lijmresten. Dus dan had het stucwerk er niet afgehaald mogen worden ? Ze willen nu het stucwerk nml als meerwerk gaan rekenen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik ook wel eens gehad. De stuclaag hecht niet goed aan de ondergrond waardoor alles er af komt.
Laat je de werkzaamheden door een aannemer uitvoeren dan is het vlak maken van de wand voor jou rekening.
Dit is dan meerwerk waar de aannemer geen rekening mee had gehouden.
Of je moet de wand zelf glad genoeg maken zodat de aannemer eroverheen kan tegelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding