hoe kan ik kopjes en schotels doormidden zagen, zonder dat er de stukken afvliegen??? iemand een idee???

Weet jij het antwoord?

/2500

Heel voorzichtig met een figuurzaagje. Je moet wel een figuurzaagje bedoeld voor hout nemen zodat de tanden het stof goed af kunnen voeren.

Je moet de "snijlijn" verstevigen met duct-tape, en dan daardoorheen zagen. Inderdaad, héél voorzichtig!

Ik heb dat ook ooit eens gedaan als surprise voor iemand die altijd maar 'een half kopje' wilde. Afgeplakt met crepe tape, figuurzaagje en daarna bijwerken met schuurpapier. Tenslotte heb ik de snijlijn met verf de kleur van het kopje gegeven. Ik had veel succes met die surprise!

Als je een mooi resultaat wilt behalen kan je een dremel nemen met een diamantschijfje, je kunt dan het kopje en de schotel heel mooi door slijpen.

Draadje wol of inpaktouw in benzine drenken op de gewenste breuklijn plaatsen aansteken en als het bijna uitgebrand is in ijskoud water dompelen. Zet alles van te voren klaar en doe het buiten uit de wind. Als het goed gaat breekt het haarscherp af zonder slijpsel. Toegevoegd na 46 seconden: Met de oortjes zal het niet lukken

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100