hoe maak ik een cheque?

Mijn beste vriendinnetje wil tijdens haar huwelijk een grote reischeque aan haar moeder overhandigen. Net zo groot als de cheques van de loterijshow o.d..

Hebben jullie goede ideeen hoe we dit kunnen maken?

Ik hoor het graag!

12 jaar geleden
5.2K

Het beste antwoord

Download gratis Picasa, dat is een fotobewerkingsprogramma. Je kunt hier een foto van de moeder bewerken en er ook teksten bij plaatsen. Je zou het kunnen laten afdrukken of groot formaat (poster) en dan opplakken op stevig karton. Van wat dunner karton een grote bijpassende envelop maken, deze beplakken met grote goudkleurige sterren en voila!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Cheque ontwerp maken of scannen op de computer. Naar de copyshop/printer om deze te laten printen op een plotter, vervolgens met behanglijm op een triplex plaat plakken of schuimkarton.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien kun je een mooi voorbeeld vinden bij de Sjablonen in Word!
Cheque ontwerp maken of scannen op jpeg. Print poster tot e.g. 300 x 100 cm