Bij het kinderdagverblijf hebben ze een haakje dat de deur openhoudt. Je kan deze op verschillende standen zetten. Weet iemand waar ik deze kan kopen?

Ik heb nu ruim een uur gezocht op internet en kan tot nu toe alleen van die haakjes met een oog vinden. Degene die ik bedoel bestaat uit een ijzeren plat staafje met meerdere halve gaatjes die over een soort dopje schuiven die de deur openhoudt. Ik heb een schematische tekening gemaakt. Het lichtgrijze ding is de openhouder met de openingen. De linker donkergrijze bol is dan het soort van dopje waar de verschillende standen mee bepaald worden. Het rechter kleinere donkergrijze rondje is de scharnier waarmee je de openhouder omhoog doet om de deur in een andere positie te zetten. Je kan ze niet bij de Gamma of bij de ijzerhandel krijgen. Ik heb ook al bij het kinderdagverblijf gevraagd of zij het merk wisten maar helaas heeft dat ook niets opgeleverd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ziet eruit als een roto kierstandhouder. Te koop bij burghouwt: artikel 501492 of 501494

en uiteraard bij een aantal conculega's...

http://webshop.burghouwt.nl/trdeord/trd_eord.pcd?agpwebs_id=0000000000215&agpwebs_empty=20111113025414&aktie=showpage&page=trdeord_aartinfo.aap&artid=8907

gast:gast
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Misschien is het dat ding wat op deze site
kastgrendel heet.

http://www.baby-walz.nl/Veiligheid/Sluitbeveiligingen/group/55306/L/3/NL-Produktuebersicht.a830.0.html

En hier hebben ze diverse dingen die een dubbeldeurslot heten.

Maar ook een deurkierset.

http://www.pasopshop.nl/contents/nl/d512.html

Tja, het is allemaal niet precies hetzelfde,
maar misschien is er toch iets bij waar je wat aan hebt.