Ik had gister wat problemen met mn verwarming. Heb vervolgens de knop eraf gehaald (5 standen) maar nu weet ik niet of ie juist is afgesteld?

Je kan de knop namelijk helemaal eruit draaien, als je dit ver genoeg doet draai je het hele element los, echter weet ik nu dus niet of ik m er goed heb opgezet! Kortom moet ik deze helemaal erin draaien en dan met het vrieslogo bovenop bevestigen of helemaal los met het vrieslogo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er van uitgaande dat je het hebt over een Danfoss thermostaatkraan: kraan er in zijn geheel weer helemaal opdraaien. Er zit een ring onder het draaigedeelte (ca 5 mm breed), die moet je even instellen: de streep op 1, 2 , 3, 4, 5, * stand, waarbij * de vorstverletstand weergeeft.