Hoe kan ik een rugzak (synthetisch) waterafstotend maken? Met een spray?

Ik denk zelf aan een spray, zoals die bij schoenen gebruikt wordt om deze waterbestendig te maken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.2K

Antwoorden (4)

Ja klopt hoor. Dan druipt water ervan af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat werkt erg slecht...
De meeste sprays zijn voor natuurlijke producten.
De boel blijft wel even droog maar na korte tijd druipt dat er gewoon vanaf.

tip: je spullen in een vuilniszak in je rugzak stoppen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan wel. ik werk zelf in een schoenenzaak.Daar is een spray voor synthetische materialen. ik denk alleen wel dat het ligt aam de horveelheid water. een plensbui overleeft zon rugzak natuurlijk nooit.Hoevaak je hem ook inspuit. de vuilniszak lijkt me een betrr idee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, er is prima spul op de markt, Kijk maar eens in een watersportzaak. Daar hebben ze prima producten om iets waterafstotend te maken http://www.starbrite.com/productdetail.cfm?

ID=1057&ProductCat=Marine&ProductSCat=Waterproofing&ProductSSCat=