Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak ik snel een leuk meiden piraten kostuum?

Help! Hoe maak ik snel een super er meiden piraten kostuum? Ik heb niet zo'n grote kledingkast maar wel een piraten hoed, een klein mes en piraten handschoenen. Ik zoek voor kleding, waarvoor ik niet naar de stad hoef! Weet iemand wat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank jullie wel allemaal! Hij is echt heel vet geworden :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Gewoon een oud shirt en een oude broek waar je gaten in trekt/knipt. Zo kun je van iets zwart een mooie ooglap maken. De make-up en accesoires doen de rest!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk op google afbeeldingen: piraat meisje.... En probeer het na te maken. Met een rok, een gestreepte blouse of shirt, een giletje, sjaal om het hoofd. Kijk naar de afbeeldingen en kijk naar wat je zelf in huis hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
spijkerbroek of kniebroek streepjesshirt, en vergeet de "gouden" kettingen en het ooglap en halsdoekje je niet.
als je als piratenvriendinnetje moet, vergeet dan helemaal het goud niet, en verder mag het allemaal wel opzichtig en glim zijn
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Een piraat heeft grote gouden knopen op zijn / haar schoenen; gebruik daarvoor de goudkleurige deksels van een jampot, met een spijker tik je er twee gaatjes in. Je haalt de veters er door heen en je loopt er echt bij als een zeerover.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kleuren van de piraat : rood wit zwart.

aan een oude driekwart legging kun je reepjes aan de onderkant knippen.
misschien heb je nog een witte blouse? met een riem (gevlochten touw) erom
een klein papegaaitje op de schouder is ook erg grappig.

een soort leren zakje met nepgouden muntjes is ook zo'n leuk accesoire!
Als er een rommelmarkt in de buurt is, kun je daar ook
zoeken naar wat piraten accesoires! een haak bijvoorbeeld,
die kun je evt ook maken van een kledinghanger.
veel succes en plezier! Ahoy!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding