Waar koop ik elec.verwarmingsdraad voor onderin een kweekkastje wordt ook wel gebruikt in een terrarium?

het was vroeger gewoon per meter te koop te gebruiken in combinatie met een aquarium termostaat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Deze zahttp://www.graafland.nl/eurokas/bodemverwarming.htmak doet er wat in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien bij Conrad Electronics? Zie bron.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk mag dat niet meer door aanscherping van de regels.
De draadlengte moet passen bij de travo die je hebt.
Kant en klare matjes zijn er wel incl. travo, maar dat is je vraag niet.
Ben bang dat het nergens meer te koop is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eddijst is bang dat weerstanddraad nergens meer te koop is en hij denkt dat het wel verboden zal zijn. Dit is nu het gewauwel waar je niets aan hebt. Er zijn geen regels over weerstanddraad. Elke slechte geleider kun je als zodanig gebruiken. hen3ette heeft gelijk dat je het gewoon bij Conrad kunt kopen. Zie hieronder voor de link.