Iemand heeft met een foute stift op een whiteboard geschreven. Hoe krijg ik dit er af?

Er is door iemand met een stift die daar niet voor bedoeld was op mijn whiteboard geschreven. Weet iemand een truc om dit eraf te krijgen?

Sorry als dit al eerder gevraagd is maar de zoekfunctie werkt niet op me mobiel...en ik had geen idee in welke categorie dit moest...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11.3K

Het beste antwoord

Alcohol in welke vorm dan ook. Dus b.v. Rum. Maar deo met alcohol werkt ook uitstekend. Met een andere stift eroverheen gaan helpt ook we'll. Maar dan blijven er veel zwarte vegen achter en het kost veel meer moeite. En als je op een school werkt heeft de congerge ook nog we'll een gemiesch goede als de rest niet voorhande is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Schrijf en met de goeie stift overheen, en veeg het uit. . . Het gaat er dan heel makkelijk vanaf.
Dus je moet er met een stift overheen gaan die bedoeld is voor een whiteboard.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er met watervaste stift op een whiteboard is geschreven laat dat zich niet verwijderen met de bordenwisser. Trek de letters met diezelfde watervaste stift na en veeg onmiddelijk weg. (de stift maakt de oude inkt weer 'zacht').
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op mijn oude school gebruikte ze iets van HG, dat werkte prima, weet niet precies welke HG
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is te verwijderen met wasbenzine. Een paar euro bij de HEMA.
Goed luchten, niet teveel inademen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met een balbo powerpad krijg je de meeste gladde oppervlakten weer schoon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik ook een paar keer gedaan (verkeerde stift gebruikt) De laatste keer kwam ik er achter dat gewoon afwasmiddel, onverdund uitstekend werkt.
12 jaar geleden
heel voorzichtig met een klein doekje met tandpasta wrijven.
12 jaar geleden
Met alcohol, vaak word hier deo voor gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij gebruiken hier brandspiritus voor.