Weet iemand een site waar je kan knutselen?

Weet iemand een site?
Eeen site, waar bouwplaten staan, of iets anders dat je in het echt kan knutselen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

www.speelzolder.com
is de eerste die ik weet, maar er zijn er vast meer als je doorzoekt via google

Toegevoegd na 3 minuten:
www.nukleuren.nl/knutselen-bouwplaten.html
Knutselen met het thema: Bouwplaten
Knutselen met het thema: Bouwplaten. ... Bouwplaten. Bouwplaten vervoer ·
Brandweerauto bouwplaat · Maquette bouwen · Schoentje zetten · Vouw een
auto ...

www.knutselidee.nl/thema/bouwplaten.htm
12 jaar geleden
http://www.lmgtfy.com/?q=knutselen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze site is zo leuk! Je kunt alles uitprinten op stevig papier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je het leuk vind om sieraden te maken dan zou je eens moeten kijken op www.hoemaaktuhet.com hier staan leuke patronen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.knutselidee.
is een hele leuke site.
heb er laatst nog een passagiersschip vanaf gehaald.

succes