Ik heb kierstandhouder. Er zitten ook 2 dingen bij waarvan ik niet weet wat het is. Het zijn 2 pennen met schroefdraad en een veer erom heen?

Zie profielen afbeelding

12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk niet dat die er bij horen. Is vast iets extra's. Je hebt normaal alleen een soort knobbel waar de kierstandhouder in moet. En dus de kierstandhouder zelf.

Het beste antwoord

ik denk dat het deurstoppers zijn voor wandmontage

(zodat de deur niet helemaal open kan slaan en je de muur beschadigd, vandaar het dopje er ook op.....anders zou je weer de deur beschadigen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Deze pennen zijn waarschijnlijk (denk ik) er om de deur open (op een kier) te houden.
Maar ze zijn optioneel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zit er een veer omheen of zijn het twee veren?

Ik denk dat je ze kan gebruiken zodat de haak van de afstandhouder er niet per ongeluk op gaat.

Of het is een extraatje, wat er op zich niks mee te maken heeft. Bij budget varianten zie je dat wel vaker.
Moet ook zeggen dat ik deze er niet er stevig uit vind zien.
Die pinnetjes van het scharnier breken waarschijnlijk af als het er ooit eens op aan komt.
Een betere kost iets van 10,- dus als dat eraf kan zou ik daar voor gaan.