er zit een krasje in mijn laptop hoe zorg ik ervoor dat hij weggaat of minder opvallend wordt?

Gistersvond zat ik nog wat te laptoppen alleen toen viel mijn laptop en schuurde langs een scherp iets.Nu zitten er 2 lange krassen niet zo diep op de achterkant van mijn laptop kleur zwart. nu is mijn vraag kan ik dat nog fixen of zorgen dat het minder opvalt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek eens op Google, scratch remover Ik weet de naam zo niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt met een zwarte stift de kras proberen onopvallend te maken?

Antwoorden (4)

Je zou er een speciale laptop sticker overheen kunnen plakken.

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.pimpjekoffer.nl/tags/laptop-sticker/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar zit de kras precies? Helemaal verwijderen lukt vlgs mij niet.

Symoniseren : kras opnieuw "kleuren" zodat het niet opvalt
Polieren : kras opvullen zodat je er praktisch niets meer van ziet. Bij autohandelaar/shop is dit te verkrijgen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Polijsten met diamantpasta (is wel redelijk duur, maar werkt perfect).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het om een klein krasje gaat dan kun je het vaak nog weg polijsten. Je zou het kunnen proberen met een polijstpasta.
Dit polijstpasta is ook geschikt voor acrylglas, dus kunststoffen kan het ook aan.