accu's (accuboor) los kopen?

ik heb n prima accuboor van black&decker maar nu is de accu op, en laad ook niet meer. Tegenwoordig kun je cartridges etc hergebruiken/vullen, goedkopere merkloze dingen erin plaatsen. Bestaat zoiets ook voor dergelijke accu's? Of dat je n universeel merk kunt kopen voor zoiets?
En waar en hoe duur?
Zonde om t hele apparaat weg te moeten gooien.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Dat bestaat inderdaad afhankelijk van type wat je hebt enzo en soms ook bij bouwmarkten verkrijgbaar

Op deze sites bv kan je ff zoeken

http://www.accu-company.nl/24-black-en-decker-accu-s

&

http://www.batteryupgrade.com/shopBrowser.php?shopGroupId=15916931&tracker=adwords_nl_Power&langId=0&gclid=CLea7PONxaoCFcUl3godWjsL-w#/shopGroupId/15916931
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ zie dat je gelijk hebt, nooit geweten !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pas wel op dat een nieuwe accu je niet bijna net zoveel gaat kosten als een nieuwe machine met 2 accu's....

Andere antwoorden (4)

Kijk eens op de site: http://service.blackanddecker.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.batteryking.nl heeft redelijke prijzen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk op janaccu,levert goed spul
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tegenwoordig koop je een nieuwe machine compleet voor minder dan de prijs van een nieuwe batterij,ook B&D maakt de accumachines waarschijnlijk niet zelf,maar berekent de machines voor de volle mep!
Dus kijk en verglijk!
Succes