Purschuim, schuim uit een oud schuimmatras, een oud kussen, een prop ouwe lappen, een handvol hooi of stro... Als die pop een dag staat is het goed toch? Eigenlijk al het oudes dat je kunt vinden en een beetje kunt plakken of anderszins bevestigen dat het masker opvult is dan prima.

Toegevoegd na 1 dag:
Oja, stop het in een ouwe panty en het blijft ook nog bij elkaar allemaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een tempex hoofd, of eventueel een bal of ballon.

http://www.sep-feestartikelen.nl/DetailsShop.asp?ProductID=3365
jc54
12 jaar geleden
een stevige ballon of misschien een etalagepop huren.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou een ronde bol van papier machee kunnen maken van oude kranten/toiletpapier en behangplaksel dat kun je dan het vormen en kneden van te voren zoals jij dat wil tegen het sarah masker aan inclusief de haren of pruik die je wil gebruiken.
Dit is dan niet meer kapot te krijgen als het eenmaal hard is.
Iemand die goed kan modeleren kan het gezicht van deze Sarah misschien weleens levensecht laten lijken.
Succes verzekerd.
En dan zou een masker overbodig zijn.