hoewel het vaak fabriekswerk is kan het ook met de hand
door planken, lijm, 4 schanieren, houtlijm, een zaag, een bijtel, en schroefjes voor de schanieren, en een donkere lak
om het echt mooi te doen moet je gewoon oefenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Met een frees of in dit geval een tafelfrees. Zo krijg je iig de mooie ronde randen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoiets kan je niet maken als je er de gereedschappen kennis en de handvaardigheid er niet voor hebt.In dat geval kan je beter een oude gelijkende kast kopen in een kringloopwinkel die je zelf opknapt door schuren beitsen en lakken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga eens vragen wat het kost aan hout van een degelijke kwaliteit om zo'n kast zelf te maken in een houtwinkel (dus geen Gamma of Praxis).Dan schrik je nog daar goed hout ook al duur is.