hoe krijg ik water uit piepschuim platen

dit zijn platen die over mijn jacuzzi liggen maar naar een paar jaar zijn de platen 10x zo zwaar geworden hoe krijg ik dat water er weer uit ???

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is heel NAAR.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goeie vraag he
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zet de oplaten in een open schuur of loods zodat op de wind en event. in de zon alles weer opdroogt!
Slim he.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou niet want ik d8 ook zo slim te zijn maar dat werkt dus niet

Antwoorden (1)

De platen zijn zwaar geworden door het water in de lucht, dat waarschijnlijk uit je jacuzzi gekomen is. Als de lucht droog is en de temperatuur hoog, zal het water verdampen. Gewoonlijk zou je daarvoor een heteluchtkanon kunnen gebruiken, maar gezien het smeltgevaar, moet je daar voorzichtig mee zijn. Toch zou ik iets proberen met ventilatorkacheltjes of zo en dan goed ventileren. Verder moet je zorgen dat het niet weer gebeurd, dus je platen waterdicht maken met impregneer voor muren.