Hoe bestraat ik een schuine helling?

Ik moet een stuk van de tuin bestraten waar een helling in zit, ga ik dan van onder naar boven bestraten en hoe maak ik de aansluiting tussen het schuine gedeelte en het rechte gedeelte?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (1)

altijd onderaan beginnen ,als je bovenaan begint hebben de stenen de neiging in de richting te zakken waarin de zwaartekracht ze hebben wil ,onderaan beginnen heeft het voordeel dat je makkelijker stapelt als het ware .de aansluiting leg je in het zelfde verband verder, alleen knik je de helling